Doorgaan naar hoofdcontent

Anna helpt


Het pronkstuk in m'n huisje is ter ziele. Een leuke klokkast van onze IKEA-vrienden. Klok is dood. Op aanraden van een IKEA-fan doe ik een poging om te kijken of de klok ook los te verkrijgen is. Ik zoek op de website naar de mogelijkheid om contact te leggen. De eerste die me tegemoet lacht is Anna. Anna kan ik alles vragen, liefst wel een beetje kort en maar één vraag tegelijk. Ik denk: Anna chat wel graag, maar is nog niet zo slim. Onze conversatie verloopt als volgt.
Anna: Welkom bij IKEA. Ik ben Anna, de online assistente van IKEA. Je kan mij vragen stellen over IKEA en onze producten en diensten. Waarmee kan ik je helpen?

Ik: Hallo, ik kocht ruim 2 jaar geleden de PS pendel klok. Nu is de klok stuk. Is die ook los te krijgen?

Anna: Als het product al beschadigd was toen je het kocht, hoef je alleen terug te gaan naar IKEA. Vergeet niet de kassabon. Is het beschadigde artikel thuisbezorgd dan kunnen we het hele pakket ook weer thuis bij je omruilen. Laat het ons dan weten via deze link.
Was dit antwoord nuttig?

Ik: Nee

IKEA: Laat gerust wat feedback achter; dit helpt ons met het verbeteren van Anna.

Ik: Ik heb geen antwoord gekregen op m'n vraag.

Anna: Bedankt voor je opmerking. Heb je nog meer vragen over IKEA?
Een mailadres zou fijn zijn...

Reacties

Populaire scribble

De bibliotheek in de LEA

In korte tijd regende het primeurs in huize Scribbles. En dat allemaal vanwege de vijfde landelijke conferentie Lokale Educatieve Agenda. De wat? De LEA , u weet wel: dat instrument om het lokaal onderwijsbeleid vorm en inhoud te geven na de wetswijzigingen in het onderwijs(achterstanden)beleid in 2006. Het een instrument voor gemeenten, schoolbesturen en overige partners om in ‘nieuwe verhoudingen’ (meer gelijkwaardige verhoudingen) tot gezamenlijke afspraken te komen over het onderwijs- en jeugdbeleid. Dat dus. Die LEA waar wij als bibliotheek zo'n spin-in-het-web-functie kunnen hebben, maar die we maar moeilijk voor het voetlicht krijgen. Net zoals we het soms zo moeilijk vinden om aan te tonen dat het ertoe doet dat we er zijn en dat we ons ook op het onderwijs richten. Onze partners van Kunst van Lezen zouden op die conferentie met een stand vertegenwoordigd zijn. En er was de mogelijkheid iets te vertellen tijdens een deelsessie. Doen? Ja, natuurlijk! Maar dan wel ove...