Doorgaan naar hoofdcontent

Anna helpt


Het pronkstuk in m'n huisje is ter ziele. Een leuke klokkast van onze IKEA-vrienden. Klok is dood. Op aanraden van een IKEA-fan doe ik een poging om te kijken of de klok ook los te verkrijgen is. Ik zoek op de website naar de mogelijkheid om contact te leggen. De eerste die me tegemoet lacht is Anna. Anna kan ik alles vragen, liefst wel een beetje kort en maar één vraag tegelijk. Ik denk: Anna chat wel graag, maar is nog niet zo slim. Onze conversatie verloopt als volgt.
Anna: Welkom bij IKEA. Ik ben Anna, de online assistente van IKEA. Je kan mij vragen stellen over IKEA en onze producten en diensten. Waarmee kan ik je helpen?

Ik: Hallo, ik kocht ruim 2 jaar geleden de PS pendel klok. Nu is de klok stuk. Is die ook los te krijgen?

Anna: Als het product al beschadigd was toen je het kocht, hoef je alleen terug te gaan naar IKEA. Vergeet niet de kassabon. Is het beschadigde artikel thuisbezorgd dan kunnen we het hele pakket ook weer thuis bij je omruilen. Laat het ons dan weten via deze link.
Was dit antwoord nuttig?

Ik: Nee

IKEA: Laat gerust wat feedback achter; dit helpt ons met het verbeteren van Anna.

Ik: Ik heb geen antwoord gekregen op m'n vraag.

Anna: Bedankt voor je opmerking. Heb je nog meer vragen over IKEA?
Een mailadres zou fijn zijn...

Reacties

Populaire scribble

Net als in de film

Iemand zei laatst: "Wat hebben jullie toch een leuk team in Overijssel". Dat klopt. We hebben leuke mensen en die doen leuke dingen. Eén van die dingen is onlangs gestart. We realiseren ons namelijk dat er - na een explosie van 23dingencursussen - nog niet echt veel is gedaan met de energie die daarbij is vrijgekomen. Dus dat gaan we oppakken: het vervolg op 23dingen. Onze captain-of-leuke-dingen heeft een Alles-is-liefde-crew samengesteld en legt uit dat we niet trots en bevooroordeeld moeten zijn, maar dat we de juiste keuzes moeten maken. Keuzes met het hart. Beginnend met de vraag: wat is eigenlijk het probleem. Om ons een handje te helpen noemt hij vier probleemgebieden. Onze klanten, want die laten zich maar moeilijk bereiken Onze collega's, want die zijn weer een beetje ingedut Onze bazen, want die moeten ons meer tijd, geld en aandacht geven Wijzelf, want we durven, kunnen of willen die volgende stap nog niet te zetten Of we hier alvast even op willen reageren....