Doorgaan naar hoofdcontent

En daar gaan we weer: schooljaar 2010-2011

Reacties

  1. @Henk: fijn! maar wanneer begon je ook weer te werken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Henk: Sorry, kon het niet laten ;-) Als de tijd dit jaar net zo snel gaat als altijd zit jij voor je het weet op mooi Terschelling! Succes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire scribble

Van inzicht naar ontdekking

Bent u een trouwe lezer? En een oplettende? Dan hebt u vast wel gemerkt dat hier niet alleen de header iedere week verandert, maar dat er ook telkens iets nieuws te 'leren' valt. Of nou ja, leren, dat ik bepaalde inzichten met u deel, die u de ene keer wel en de andere keer misschien niet raken. Vond u ze mooi? Of herkenbaar? Die inzichten bedenk ik natuurlijk niet zelf. Die komen uit een kaartendoosje . Elke week trok ik een nieuwe kaart en, volgens de wet van de synchroniciteit, was dat psychologische inzicht op dat moment van belang in mijn bewustwordingsproces. Tja, vaak was dat inderdaad wel pijnlijk waar. En de laatste kaart van de stapel vatte dit inzichtjaar misschien wel mooi samen: al mijn behoeften mogen gevoeld worden. Volgens de 'gebruiksaanwijzing' dagen deze inzichten uit om contact te maken met ontkende en niet-geleefde delen van jezelf. En komen ze het meest tot hun recht als je een verlangen hebt om eerlijk te willen kijken naar de onbewuste over...