Bent u een trouwe lezer? En een oplettende? Dan hebt u vast wel gemerkt dat hier niet alleen de header iedere week verandert, maar dat er ook telkens iets nieuws te 'leren' valt. Of nou ja, leren, dat ik bepaalde inzichten met u deel, die u de ene keer wel en de andere keer misschien niet raken. Vond u ze mooi? Of herkenbaar? Die inzichten bedenk ik natuurlijk niet zelf. Die komen uit een kaartendoosje . Elke week trok ik een nieuwe kaart en, volgens de wet van de synchroniciteit, was dat psychologische inzicht op dat moment van belang in mijn bewustwordingsproces. Tja, vaak was dat inderdaad wel pijnlijk waar. En de laatste kaart van de stapel vatte dit inzichtjaar misschien wel mooi samen: al mijn behoeften mogen gevoeld worden. Volgens de 'gebruiksaanwijzing' dagen deze inzichten uit om contact te maken met ontkende en niet-geleefde delen van jezelf. En komen ze het meest tot hun recht als je een verlangen hebt om eerlijk te willen kijken naar de onbewuste over...
beschrijf jezelf en herlees een ander

die is ook grappig:)
BeantwoordenVerwijderenJij ook een fijn 2009 gewenst!
joke
Niet alleen Elsje
BeantwoordenVerwijderenInderdaad, scribbles ook ;-)
BeantwoordenVerwijderenen Wies idem.
BeantwoordenVerwijderenVöl gluk in n tuk
Groetn Wies
Fijn 2009!
BeantwoordenVerwijderenDat het maar een mediawijs jaar mag worden ;)
Dank Essen. Van hetzelfde!
BeantwoordenVerwijderen