De mevrouw die ik bezoek is altijd wat emotioneel als ze praat over het wegvallen van de weinige mensen om haar heen die ze nog heeft. Maar ze vertelt dit keer ook over de leuke filmavond met een vriendin en dat ze zelfs weer had gelachen. 'Wat een stomme film!', mompelt ze nog half snotterend. Ik kan een schaterlach niet onderdrukken. Ze vertelt dat ze dacht veel hooglanden van Schotland te gaan zien, maar het bleek een film over een wedstrijd pap maken in een piepklein dorpje. Ja, daar kan ik ook wel om lachen en zie het helemaal voor me. Twee dames op leeftijd, in de bioscoop, bij een film waar ze iets anders van hadden verwacht, ginnegappend over de situatie. Heerlijk. Tegelijk geeft dit verhaal mij het kadootje om te praten over zoiets als een uit-de-put recept. We weten vaak goed welke ingrediënten ervoor zorgen dat we in-de-put raken, maar het is fijn als je ook een paar uit-de-put ingrediënten op je lijstje hebt staan. Die pap lijkt mij er wel zo eentje, want pap zal no...
beschrijf jezelf en herlees een ander

Oh gelukkig....zo te zien is alles goed gegaan...Gefeliciteerd!!
BeantwoordenVerwijderenHet was hard werken, maar Lucas is gezond en moeder knapt langzaam op. Het genieten kan beginnen.
BeantwoordenVerwijderenEn met moeder en kind gaat het nu zooooo goed, dat ze vandaag naar huis mochten. Mama is een topper, Lucas een wonder, en papa? Trots als een pauw.
BeantwoordenVerwijderenKortom; 3 kanjers!
BeantwoordenVerwijderenEn nu maar lekker gaan genieten.
Astrid,
BeantwoordenVerwijderenWat een mooi kindje is Lucas.
Heeft z'n papa deze foto gemaakt?
Ook vakwerk hoor.
Groetjes Francine
Papa heeft z'n vakwerk op het kindje losgelaten! Maar er komen vast heel veel foto's die bijna net zo mooi zijn als deze.
BeantwoordenVerwijderenNee, papa had deze foto niet gemaakt. Papa maakt wel andere hele mooie foto's. Niet van Lucas, maar wel van alledaagse andere onderwerpen: http://www.flickr.com/photos/tegenlicht/
BeantwoordenVerwijderen