10.01.2010 VERLEDEN Met mijn uitgever in de bibliotheek van Enschede - hij vroeg, ik antwoordde, er waren naar schatting zestig, zeventig of tachtig mensen. Na afloop een man van mijn leeftijd, hij vertelde dat we zes jaar bij elkaar in de klas hadden gezeten, lagere school, Amsterdam. Ik herkende hem, ik herinnerde me alles wat hij vertelde, de machine liep. Daarna een man en zijn vrouw met wie ik tegelijkertijd op het Spinoza Lyceum had gezeten, ook Amsterdam, hij twee klassen hoger, zij twee klassen lager. Ik had een vage herinnering. Vervolgens twee mannen die zich bekend maakten als oud-leerlingen, middelbare school Hengelo (O). Ik herinnerde me niets, ze moesten het verleden zelf boetseren, ik zag hoe ik ontstond onder hun handen. De jongste vertelde dat ik hem een twee had gegeven voor een boekbespreking. Ik schaamde me, dat had ik nooit mogen doen. A.L. Snijders / AFDH uitgevers Via: Enschedeaanzee Foto: Edstep
Op de foto zien ze er zo mooi en onschuldig uit.
BeantwoordenVerwijderenSterkte :-)
Dank Wilma, ze houden zich nog rustig ;-)
BeantwoordenVerwijderenHet heeft toch iets van een luxe-probleem ;-) Hoe dan ook: fijne vakantie gewenst!
BeantwoordenVerwijderen(Ik dacht even dat namasté de dichter was, maar ik heb het voor de zekerheid even gegoogeld...)
@Henk: 1 down, 8 to go ;-)
BeantwoordenVerwijderen@Schrijver: Dank, ik ga literair uitvieren. Ik had de yoga-groet al vaker gebruikt en zit nu zo in m'n systeem, dat ik niet meer aan linkje denk. Sorry. Leuk dat je het hebt opgezocht!
Hebbie vakantie?
BeantwoordenVerwijderenMooi dan, geniet er van!
Niet teveel lezen (slecht voor de ogen) :-).
Wandelen/fietsen enzo (buitenlucht) is beter hoor! :-).
'Broere' heb je toch al uit?
BeantwoordenVerwijderenVooral ook lekker buiten spelen hoor. Daar heeft Jouke helemaal gelijk in vind ik.
Veel (lees)plezier en ik lees het wel een keer op Bieblog.
Als lezen werken wordt gaat de lol er af denk ik, maar er lijken me een aantal boeken tussen zitten die je voor je 't weet als vakantievieren beschouwt. En ach, je kunt toch niet alles lezen wat er geschreven wordt of doen wat er gedaan moet worden. Ik wens je een gelukkige keuze uit alle mogelijkheden en niemand hoeft jou toch te zeggen hoe fijn het is zoveel keuzes te hebben? Zonnetje er bij, mooi muziekje, een lekkere cappuccino, wie doet je wat.
BeantwoordenVerwijderen@Jouke: buitenlucht... eens zien... daar was wat mee ja...
BeantwoordenVerwijderen@sofie: Klopt, maar dit is de nieuwe, gewonnen, gesigneerde druk. Met een paar toegevoegde verhalen. Daar ga ik dus nog eens lekker voor zitten.
@Ava: Helemaal waar en een goed idee. De zon doet even verstoppertje, maar voor de rest hou ik me aan je recept!
Gesigneerd is natuurlijk al bijzonder maar ook nog eens met extra verhalen.
BeantwoordenVerwijderenIs er een reden bekend waarom die extra's niet in het reguliere boek staan?
Heb trouwens erg genoten van het boek. De hele tijd gelezen met een glimlach op mijn gezicht.
@sofie: Dat ik hem las en dat ik hem won heb je op m'n beide blogs al gelezen. Waarom er een nieuwe editie is verschenen, weet ik ook niet. Hij zal wel uitverkocht zijn geweest. En toen dacht meneer Bart vast: "Ach, ik heb nog een paar meer mooie verhaaltjes op de plank liggen, die stop ik er voor al m'n fans gewoon lekker bij in." Prima toch?!
BeantwoordenVerwijderen