Doorgaan naar hoofdcontent

Bibliotheek Hengelo 90 jaar

Met een snelle impressie van het nieuwe winkelconcept.



En na de begane grond gaan we vrolijk verder met de eerste en tweede verdieping. Kijk ook op ons Bieblog voor het winnende boek.

Reacties

  1. Ziet er mooi uit Scribbles! Heb al gezocht naar een korte vakantiebestemming in de buurt voorjaar 2010. Dan kom ik zeker kijken.
    En de winnaar voor "de beste bieppromotor" gaat naar ....... Scribbles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En het is een echt interessante bieb, by the looks of it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sofie: Bedankt en leuk dat je in de buurt komt. Twente is een mooi bewaard natuurgeheimpje!

    @Essen: Thanx!

    @Katrin: All is lookin' great ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er patent uit daar. Ga begin volgende week nog wel even controleren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Jouke: Bedankt, collega!

    @Eazy: Leuk. Genoeg plek voor mooie eazy-kiekjes ;-) Laat het me weten als je zin hebt in een rondleiding en een kopje Hengelose koffie. (maandags gesloten, donderdag afwezig)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid,

    Heel mooie impressie. Ik sluit me aan bij @wereldvansofie (leuk boek overigens) "de beste bieppromotor" gaat naar ....... Scribbles! Top.

    groet,

    Tom

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wilde aanvankelijk niet flauw doen bij zo'n mooi feest, maar na zoveel positieve reacties durf ik het wel aan: de tekst van de poster ('de bibliotheek is er van en voor iedereen') houdt me sinds gisteren bezig en is volgens mij toch echt niet goed... Dat 'er' moet eruit. Misschien bij de herdruk?
    Verder niets dan lof hoor, voor hoe het er uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er mooi uit. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Tom: bedankt, en ja... Sofie is een leuk boek!

    @Edwin: Kom toch eens kijken als je in de buurt bent ;-)

    @Henk: Fris en fruiteig. Die hou ik 'er in!

    @Schrijver; Tja, ik heb er ook naar zitten kijken. Je kunt twijfelen of 'er' voor 'voor' moet staan, maar het hoort zeker niet voor 'van'. Dus ja, het klopt niet. Het is opgepakt.

    @Tom: Thanx!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire scribble

Van inzicht naar ontdekking

Bent u een trouwe lezer? En een oplettende? Dan hebt u vast wel gemerkt dat hier niet alleen de header iedere week verandert, maar dat er ook telkens iets nieuws te 'leren' valt. Of nou ja, leren, dat ik bepaalde inzichten met u deel, die u de ene keer wel en de andere keer misschien niet raken. Vond u ze mooi? Of herkenbaar? Die inzichten bedenk ik natuurlijk niet zelf. Die komen uit een kaartendoosje . Elke week trok ik een nieuwe kaart en, volgens de wet van de synchroniciteit, was dat psychologische inzicht op dat moment van belang in mijn bewustwordingsproces. Tja, vaak was dat inderdaad wel pijnlijk waar. En de laatste kaart van de stapel vatte dit inzichtjaar misschien wel mooi samen: al mijn behoeften mogen gevoeld worden. Volgens de 'gebruiksaanwijzing' dagen deze inzichten uit om contact te maken met ontkende en niet-geleefde delen van jezelf. En komen ze het meest tot hun recht als je een verlangen hebt om eerlijk te willen kijken naar de onbewuste over...