10.01.2010 VERLEDEN Met mijn uitgever in de bibliotheek van Enschede - hij vroeg, ik antwoordde, er waren naar schatting zestig, zeventig of tachtig mensen. Na afloop een man van mijn leeftijd, hij vertelde dat we zes jaar bij elkaar in de klas hadden gezeten, lagere school, Amsterdam. Ik herkende hem, ik herinnerde me alles wat hij vertelde, de machine liep. Daarna een man en zijn vrouw met wie ik tegelijkertijd op het Spinoza Lyceum had gezeten, ook Amsterdam, hij twee klassen hoger, zij twee klassen lager. Ik had een vage herinnering. Vervolgens twee mannen die zich bekend maakten als oud-leerlingen, middelbare school Hengelo (O). Ik herinnerde me niets, ze moesten het verleden zelf boetseren, ik zag hoe ik ontstond onder hun handen. De jongste vertelde dat ik hem een twee had gegeven voor een boekbespreking. Ik schaamde me, dat had ik nooit mogen doen. A.L. Snijders / AFDH uitgevers Via: Enschedeaanzee Foto: Edstep
beschrijf jezelf en herlees een ander

Twee jaar alweer! Gefeliciteerd!
BeantwoordenVerwijderenMoeten we de muisjes of de kaarsjes tellen -:) Van harte hoor
BeantwoordenVerwijderen...wat is ze al groot geworden, hè ;-) Gefeliciteerd!
BeantwoordenVerwijderenAl best oud voor een blog... Nog vele jaren! (Als je dat zelf wilt natuurlijk.)
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd! Ik lees graag je blog en blijf zo doorgaan!
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd! Zoals Barrie Stevens altijd zei: vooral doorgaan! :-)
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd en zorg dat er nog jaaaaren bij komen ok?
BeantwoordenVerwijderen@Peter: Dank collega, je was er vroeg bij vandaag. Mis je me al? ;-)
BeantwoordenVerwijderen@diriwout: Jij mag de hageltjes tellen én spelen. De kleur is de toonhoogte, de lengte de toonduur. Succes!
@eazy: Groot en sterk! Al een echte meid ;-) Dank.
@schrijver: Ja, best knap hè. Maar je houdt het zelf ook al lang vol toch? Zolang het stroomt, stroomt het! Op naar de 3.
@Petra: Bedankt, ik blijf m'n best doen!
@Wilma: Ja, die was goed hè. En al veel ouder dan 2 jaar ;-) Bedankt.
@Jouke: Dank, trouwe volger. Ik ga m'n best doen. Stof genoeg om over te schrijven inmiddels!
@Henk: En bedankt, leuk dat je er nog bent!
Gefeli! Webgrrl is ook alweer bijna 2 :-)
BeantwoordenVerwijderenTweewerf hoera!!!!!
BeantwoordenVerwijderenI congrat u lations! Volhouden zeg ik!
BeantwoordenVerwijderen@Natalie: Top! Hebben we straks dubbel feest ;-)
BeantwoordenVerwijderen@festina: Tweewerf dank!
@Edwin: Thank u en U2!
Oeps, even iets gemist. Nog vele jaren!
BeantwoordenVerwijderenGeeft niks, en bedankt!
BeantwoordenVerwijderen