Het begon met een leuk idee voor de zomer: verrassingstassen voor de klanten, gevuld met de persoonlijke voorkeuren van alle medewerkers. Het was even werk, maar een groot succes. De voorraad van 150 tassen voor een hele week was na één dag al weg, we hebben doorlopend staan bijvullen.
Deze winter wilden we dat overtreffen. We wisten al dat de klanten dit idee wel op prijs stelden, dus gekoppeld aan een goed doel kwam dat vast helemaal goed. Dus, Bibliotheek Hengelo in actie voor de babietjes van Serious Request 2012. Het doel: 1500 persoonlijke tassen en €10.000,- voor het leven.
Die tassen zijn gelukt, die hebben we maandag met z'n allen voor onze leners klaargezet. Wat een gezellige boel was dat. De vrije giften kwamen ook goed op gang. Zaterdag sloten we de actie af met een grote boekverkoop, ook altijd goed voor veel bezoek en een gevulde spaarpot. De tienduizend hebben we niet gehaald, maar wel meer dan de helft. Top!
Vandaag trokken wat stoere collega's naar het Glazen Huis, de drukte in. Ik vind het echt heel sfeervol en gezellig in de stad, maar zo dichtbij durf ik me er niet aan te wagen. Heel knus, jongens, zo voor die camera. Eerst de Noordzee, nu de Oostenwind. Hoe kunnen we dit in 2013 nog overtreffen?!
Deze winter wilden we dat overtreffen. We wisten al dat de klanten dit idee wel op prijs stelden, dus gekoppeld aan een goed doel kwam dat vast helemaal goed. Dus, Bibliotheek Hengelo in actie voor de babietjes van Serious Request 2012. Het doel: 1500 persoonlijke tassen en €10.000,- voor het leven.
Die tassen zijn gelukt, die hebben we maandag met z'n allen voor onze leners klaargezet. Wat een gezellige boel was dat. De vrije giften kwamen ook goed op gang. Zaterdag sloten we de actie af met een grote boekverkoop, ook altijd goed voor veel bezoek en een gevulde spaarpot. De tienduizend hebben we niet gehaald, maar wel meer dan de helft. Top!
Vandaag trokken wat stoere collega's naar het Glazen Huis, de drukte in. Ik vind het echt heel sfeervol en gezellig in de stad, maar zo dichtbij durf ik me er niet aan te wagen. Heel knus, jongens, zo voor die camera. Eerst de Noordzee, nu de Oostenwind. Hoe kunnen we dit in 2013 nog overtreffen?!
Reacties
Een reactie posten