Ik weet dat mijn scribbles niet alleen gelezen worden door een aantal trouwe collega's, maar ook door een handvol bezoekers die niks met bibliotheken te maken hebben, maar die wel veel online zijn. Misschien was ik in mijn 2.0-evaluatie een beetje te enthousiast, stond mijn nieuwe blikveld iets te wijd open of was ik gewoon wat bedrijfsblind. Daarom doe ik hierbij een piep-klein marktonderzoekje.
Lieve Lezer, waarmee bewijzen wij als bibliotheek u de grootste dienst? Zit hem dat in online fun of gemak? En hoe dan?
Of denkt u eigenlijk: 'Doe toch niet zo gek, zorg gewoon voor een goede collectie, functionele zoek- en registratieapparatuur, ruime openingstijden, vriendelijk personeel en doe dat wat van een bibliotheek verwacht wordt: uitlenen.'
U zegt het maar. Onze jaarwerkplannen zijn nog niet vastgesteld!
Lieve Lezer, waarmee bewijzen wij als bibliotheek u de grootste dienst? Zit hem dat in online fun of gemak? En hoe dan?
Of denkt u eigenlijk: 'Doe toch niet zo gek, zorg gewoon voor een goede collectie, functionele zoek- en registratieapparatuur, ruime openingstijden, vriendelijk personeel en doe dat wat van een bibliotheek verwacht wordt: uitlenen.'
U zegt het maar. Onze jaarwerkplannen zijn nog niet vastgesteld!
Ik kan je helaas niet helpen, Astrid. Ik leen nooit boeken...ik koop ze altijd...
BeantwoordenVerwijderenMaar kunnen wij daar iets van leren? Zijn onze boeken te vies? Of is een abonnement te duur? Of ben jij gewoon te hebberig? ;-)
BeantwoordenVerwijderenEn..én...én (en dus niet of) toch?
BeantwoordenVerwijderenOok voor fun. Goede films.
BeantwoordenVerwijderen