Doorgaan naar hoofdcontent

Variaties op een thema

Sommige mensen hebben niks met boeken. Geeft niks. Anderen hebben niks met muziek waar geen beat of gitaar in zit. Ook niet erg. Er zijn zelfs mensen die niks hebben met voetbal. U raadt het al... ik ben zo'n mens.

Voor die eerste twee types is het beslist niet moeilijk om te leven zonder in aanraking te komen met dat waar ze niks mee hebben. Voor type drie echter is het totaal onmogelijk om niet geconfron-teerd te worden met dat waar hij totaal niks mee heeft. (Veel ontkenningen, ik weet het, maar lees het nog eens rustig na, het klopt echt.)

Eén voordeel; de oranje-gekte levert ook leuke cartoons op en daar kan ik dan wel weer om lachen. Vooral als die grappenmakers dezelfde grap maken. Daarom, voor alle voetbalfans, voor deze ene keer, en dan wil ik er ook echt niks meer over horen!




Reacties

  1. Haha...goed gevonden Astrid! Leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Astrid

    Wij zijn aan het eind gekomen van onze cursus 23dingen
    Bedankt voor al jouw fijne reacties!

    Kanarie23

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @stella: maar eh... die kleur van die massageballetjes... daar kan ik toch niet mee thuiskomen?!

    @kanarie: nou, ik ben er nog niet helemaal! maar gezellig was het zeker, of niet dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even ter voorbereiding voor morgen: ik heb een oranje cowboyhoed op, mijn brulshirt aan en af en toe sla ik mijn Trom-pet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Astrid...zolang je ze alleen maar thuis gebruikt zal niemand het tegen je gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oké, BiebBean, jij wint.
    Ik blijf morgen weer thuiswerken. En de rest van de week, als je zo doorgaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid

    Het was zeker gezellig maar ik denk niet dat ik verder zal bloggen
    Ik praat liever persoonlijk met jou. Bedankt voor jou tips voor de gmail en netvibes.

    Kanarie23

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mij de hoon van mijn ega en de buren op de hals gehaald door tijdens de eerste wedstrijd van oranje te zeggen dat ik die lichtblauwe sokken geen gezicht vond.. Hoezo M/V?
    (en gisteren hadden ze wel opeens oranje sokken aan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was zelf op het journaal. Stomme sokken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire scribble

Het verleden rechtgezet

10.01.2010 VERLEDEN Met mijn uitgever in de bibliotheek van Enschede - hij vroeg, ik antwoordde, er waren naar schatting zestig, zeventig of tachtig mensen. Na afloop een man van mijn leeftijd, hij vertelde dat we zes jaar bij elkaar in de klas hadden gezeten, lagere school, Amsterdam. Ik herkende hem, ik herinnerde me alles wat hij vertelde, de machine liep. Daarna een man en zijn vrouw met wie ik tegelijkertijd op het Spinoza Lyceum had gezeten, ook Amsterdam, hij twee klassen hoger, zij twee klassen lager. Ik had een vage herinnering. Vervolgens twee mannen die zich bekend maakten als oud-leerlingen, middelbare school Hengelo (O). Ik herinnerde me niets, ze moesten het verleden zelf boetseren, ik zag hoe ik ontstond onder hun handen. De jongste vertelde dat ik hem een twee had gegeven voor een boekbespreking. Ik schaamde me, dat had ik nooit mogen doen. A.L. Snijders / AFDH uitgevers Via: Enschedeaanzee Foto: Edstep